Od 16. 10. do 27. 10. je e-shop z rodinných důvodů zavřený. Po tuto dobu budou objednávky potvrzovány, nikoliv ale odesílány.

Během dovolené odešleme pouze objednávky zaplacené do 13. 10. (platba převodem) nebo na dobírku objednané do 13. 10. včetně. Lépe je tedy objednávat na dobírku :-)

Zavřít

Obchodní podmínky eshopu Výtvarnictví pro české a slovenské zákazníky.

Provozujeme maloobchod pro koncové odběratele a nejsme plátci DPH.

fakturační adresa Výtvarnictví:

Ing. Jana Maiksnar Vašíčková

Jižní 820

250 65 Líbeznice

Obecná ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu Výtvarnictví (vytvarnictvi.cz). Vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Ing. Jana Maiksnar Vašíčková) a kupujícího (zákazníka).

Způsob objednávání

Nákup zboží v e-shopu je možný pouze po registraci zákazníka. Při registraci je nutné uvést pravdivé údaje o své osobě (správné vyplnění všech povinných registračních polí). Pokud jsou údaje neúplné nebo jeví známky SPAMu může být objednávka odmítnuta a registrace smazána. Při volbě dopravce PPL je nezbytné uvést i telefonní číslo, na kterém je kupující k zastižení. Bez platného telefonního čísla, není možné zaslat zásilku společní PPL.

Každá objednávka přes internetový obchod Výtvarnictví je závazná pro obě zúčastněné strany. Objednávání probíhá vkládáním zboží do košíku a objednávka vznikne odesláním v posledním kroku procesu objednávání. Zákazník musí souhlasit s těmito obchodními podmínkami před dokončením objednávky - zaškrtnutím příslušného políčka.

Po odeslání objednávky je zákazník o uskutečněné objednávce a každé změně stavu objednávky informován na e-mail, který zadal při registraci.

Pokud neobdržíte žádný e-mail do doručené pošty ani složky SPAM, informujte nás e-mailem nebo telefonicky na číslo uvedné v kontaktech.

Způsob úhrady

Informační e-mail o úhradě je zasílán až po kontrole správnosti objednávky naším pracovníkem. Pokud je zvolena platba předem, neplaťte dříve, než tento e-mail obdržíte.

Nepřijímáme platby v hotovosti, ani platby kartou přes platební brány (PayPal apod.)! U nás se platí pouze převodem na účet nebo dobírkou = nemusíme provádět EET.

platba předem na účet

  • objednávku zákazník uhradí předem převodem na náš účet, poté je zboží odesláno
  • účet u mBank: 670100-2206195869/6210 -je nutné uvést celé číslo účtu, včetně číslic před pomlčkou
  • tento způsob úhrady není zpoplatněn (+0 Kč k poštovnému)

platba na dobírku

  • objednávku zákazník uhradí až při převzetí od přepravce
  • minimální hodnota zboží zasílaného na dobírku musí činit 100 Kč bez poštovného
  • tento způsob úhrady je zpoplatněn (+35 Kč k poštovnému)

osobní odběr

  • v současné době není k dispozici
  • pouze pro účastníky kurzu quillingu v místě konání kurzu nebo po dohodě
  • objednávku zákazník uhradí výhradně předem převodem na náš účet
  • účet u mBank: 670100-2206195869/6210
  • (uvádějte celé číslo včetně předčíslí před pomlčkou, pokud Vaše IB nechce číslo přijmout vynechejte pouze pomlčku 6701002206195869/6210)
  • platba v hotovosti není možná
  • tento způsob úhrady není zpoplatněn (+0 Kč k poštovnému)

dárkový poukaz e-mailem

  • pouze pro nákup dárkového poukazu
  • objednávku zákazník uhradí výhradně předem převodem na náš účet
  • účet u mBank: 670100-2206195869/6210
  • (uvádějte celé číslo včetně předčíslí před pomlčkou, pokud Vaše IB nechce číslo přijmout vynechejte pouze pomlčku 6701002206195869/6210)
  • platba v hotovosti není možná
  • tento způsob úhrady není zpoplatněn (+0 Kč k poštovnému)

Způsob dopravy a podmínky dodání

Zákazník může vybírat mezi dvěma dopravci - Českou poštou a PPL.

Česká pošta

  • doporučený dopis za 60 Kč: pro zboží v hodnotě do 800 Kč včetně
  • balík do ruky nebo cenný balík za 115 Kč: pro zboží v hodnotě 801Kč a více

  • při platbě na dobírku je k ceně poštovného účtován poplatek 35 Kč
  • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle 1-2 pracovní dny
  • dopravce informuje o době doručení pouze u balíku do ruky a cenného balíku prostřednictvím e-mailu nebo SMS
  • v případě nezastižení příjemce je zásilka uložena na doručovací pošte po dobu 14 dnů (doporučený dopis a cenný balík) nebo 7 dnů (balík do ruky), poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu

PPL

  • balíček za 95 Kč: pro zboží v jakékoliv hodnotě
  • při platbě na dobírku je k ceně poštovného účtován poplatek 35 Kč
  • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle 1 pracovní den
  • dopravce informuje o době doručení prostřednictvím e-mailu nebo SMS
  • v případě nezastižení dopravce učiní ještě dva pokusy o doručení, poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu

Osobní odběr

  • osobní převzetí zákazníkem po předchozí domluvě
  • zboží je k odběru připraveno maximálně do 4 pracovních dnů
  • v současné době není k dispozici

Elektronicky

  • zaslání dárkového poukazu e-mailem
  • nelze použít pro zaslání jiného zboží než poukazu

U objednávky nad 1500 Kč je poštovné zcela zdarma.

Podmínky dodání

Zboží při platbě předem (po připsání částky na náš účet) a na dobírku je odesláno do 5 pracovních dnů. Za rychlost doručení a dobu dodání (v určený den či hodinu) dopravcem neručíme a nelze jí ovlivnit. Zboží je k odběru připraveno maximálně do 3 pracovních dnů. Doba dodání se však může prodloužit u vysokokapacitních objednávek pro školy a další instituce.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka kontaktovat. Nepřevezme-li si bezdůvodně zákazník zboží objednané na dobírku, je povinen uhradit na účet prodávajícího do 14 dnů veškeré náklady spojené s přípravou a odesláním objednávky. Tyto náklady většinou odpovídají výši daného poštovného. Zákazník je následně vyloučen z dalšího nákupu na dobírku.

Pokud zboží neobdržíte do 7 dnů od odeslání, kontaktujte nás.

Daňový doklad není součástí zásilky. Ten si může zákazník stáhnout kdykoliv po přihlášení ke svému účtu v sekci "historie objednávek". O této skutečnosti je zákazník informován e-mailem v při odeslání zboží. Elektronický daňový doklad je podle zákona plnohodnotným dokladem o úhradě.

Na vyžádání je doklad zasílán v papírové podobě spolu s objednávkou.

Storno objednávky

Objednávku je možné po domluvě zrušit bez udání důvodu, pokud již nebyla odeslána. Po jejím odeslání je pouze možné odstoupit od smlouvy (viz níže). Pokud zákazník stornuje objednávku, sdělí tuto skutečnost prodávajícímu e-mailem. Prodávající potvrdí e-mailem přijetí storna. Pokud je objednávka již uhrazená, vrátí prodávající zákazníkovi plnou částku za objednávku nejpozději do 2 pracovních dnů po potvrzení e-mailem.

Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit, pokud není při platbě předem uhrazena do 7 dnů od potvrzení objednávky nebo pokud nejsou domluveny podmínky osobního odběru do téže lhůty. Objednávka na dobírku, která se vrátí zpět prodávajímu je zrušena neprodlěně po obdržení zásilky.

Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit (odstoupit od smlouvy) i v případě, že zákazník nejedná v souladu s dobrými mravy a ustanoveními uvedenými v obchodních podmínkách.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo do 14 dnů po obdržení celou zásilku vrátit bez udání důvodu (odstoupit od smlouvy). Je možno vrátit i část zboží objednaného v jedné zásilce (vrácení části zásilky). Vrácené zboží musí být bez známek poškození nebo opotřebení, musí být kompletní. Pokud nejsou splněny podmínky uvedené v přechozí větě, má prodávající nárok zboží nepřijmout nebo vrátit pouze poměrnou část kupní ceny zboží.

V případě požadavku na odstoupení od smlouvy nebo vrácení části zásilky musí zákazník informovat prodávajícího na e-mail (je potřeba uvést číslo objednávky, daňový doklad není vyžadován). Jakmile prodávající požadavek potvrdí, zašle zákazník zboží zpět jako doporučenou zásilku (tj. pojištěnou zásilku). Po obdržení vráceného zboží převede prodávající peníze za zboží (u odstoupení od smlouvy i za poštovné) na účet kupujícího do 14 dnů.

Reklamace

Na zakoupené zboží se vztahuje 24 měsíční zákonná reklamační lhůta.

Zákazník může zaslat zboží k reklamaci českou poštou nebo osobně přinést do sídla firmy (jen po dohodě). Reklamované zboží zasílá zákazník na vlastní náklady jako pojištěnou zásilku, prodávající zasílá zboží k zákazníkovi zpět obyčejnou zásilkou. K reklamovanému zboží zaslanému poštou je potřeba přiložit průvodní dopis s popisem vady, číslem objednávky a účtu zákazníka. Daňový doklad pro reklamaci nevyžadujeme.

Pokud je reklamace uznána má zákazník nárok na výměnu zboží, nebo vrácení částky za reklamované zboží (po dohodě). V případě třetí reklamace stejné vady má zákazník nárok na vrácení částky v plné výši zakoupeného zboží. Pokud je reklamace uznána, je zákazníkovi proplaceno i poštovné ve výši, který odpovídá nejnižší adekvátní částce, za kterou je zboží možno odeslat Českou poštou jako pjištěnou zásilku. Po uznání reklamace bude zákazníkovi částka za zboží a poštovné navrácena do 30 dnů převodem na jeho účet.

Ceny

Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem platí cena uvedená v okamžiku zaslání závazné objednávky zákazníky.

Nejsme plátci DPH. Pokud chcete na faktuře uvést vaše DIČ, napište nám zprávu.

Odběr zboží většího množství zboží

Náš prodej je určený pro koncové zákazníky, školy a další neziskové instituce.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud množství objednaného zboží přesáhne jeho výrobní kapacity (u papírových proužků) nebo pokud by došlo k rychlému vyčerpání skladových zásob. Chceme dopřát exkluzivní zboží i ostatním zákazníkům. Dodací lhůty se mohou prodloužit až na několik týdnů při vyšších odběrech.

Ochrana osobních údajů zákazníka

Prodávající se zavazuje respektovat soukromí zákazníka a zaručuje, že všechny poskytnuté osobní údaje budou použity s jeho souhlasem a to pouze pro doručení objednaného zboží k zákazníkovi a pro případné kontakování zákazníka v souvislosti s uskutečněnou objednávkou. Údaje o zákazníkovi nebudou poskytnuty třetím osobám, s vyjímkou společnosti zajišťující doručení zásilky (Česká pošta, PPL). Zákazník má právo souhlas písemně odvolat, při čemž prodávající údaje odstraní.

Zákazník má právo přihlásit se k odběru novinek při registraci. Uděluje tímto souhlas k zasílání e-mailových nebo poštovních zpráv o novinkách týkajících se webových stránek vytvarnictvi.cz a také quilling.cz. Tento souhlas může zákazník kdykoliv odvolat, změnou nastavení údajů ve svém účtu nebo zasláním nesouhlasu odpovědí na doručený e-mail.

Platformu pro řešení mezinárodních sporů naleznete na tomto odkazu.

Slovensko

Pro zákazníky ze Slovenska platí stejné obchodní podmínky jako pro české, s vyjímkou způsobu platby, dopravy a ceny poštovného. 

E-shop neumožňuje zobrazení částky v EUR, nicméně platbu převodem i dobírkou je možné v této měně uskutečnit. Částku v EUR obdržíte ve zvláštním e-mailu po přijetí Vaší objednávky. U dobírky je částka sdělená e-shopem v den přijetí objednávky pouze orientační a může se lišit v den předání balíčku dopravcem (rozohduje aktuální kurz EUR).

Daňový doklad je vystavený v CZK nikoliv v EUR. Platit je možné v EUR dle aktuálního kurzu.

Způsob úhrady pro Slovensko

Informační e-mail o úhradě je zasílán až po kontrole správnosti objednávky naším pracovníkem. Pokud je zvolena platba předem, neplaťte dříve, než tento e-mail obdržíte.

platba předem na účet

  • objednávku zákazník uhradí předem převodem na náš EURový účet, poté je zboží odesláno
  • účet u Fio banky vedený v měně EUR:

IBAN: CZ8220100000002200737620

SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

adresa: Fio banka, a.s. (V Celnici 1028/10, Praha 1)

název účtu:

příjemce/název firmy: Ing. Jana Maiksnar Vašíčková, Jižní 820, 250 65 Líbeznice

  • tento způsob úhrady není z naší strany zpoplatněn (+0 Kč k poštovnému)
  • platba předem i pro zaslání dárkového poukazu elektronicky e-mailem

platba na dobírku

  • objednávku zákazník uhradí v EUR až při převzetí od přepravce, aktuální přepočet kurzu z CZK na EUR provádí dopravce
  • minimální hodnota zboží zasílaného na dobírku musí činit 100 Kč bez poštovného
  • tento způsob úhrady je zpoplatněn částkou +50 Kč k poštovnému

U objednávky nad 2000 Kč je poštovné zcela zdarma.

Způsob dopravy pro Slovensko

PPL

balíček za 190 Kč: pro zboží v jakékoliv hodnotě

  • při platbě na dobírku je k ceně poštovného účtován poplatek 50 Kč
  • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle 2 pracovní dny
  • dopravce informuje o době doručení prostřednictvím e-mailu nebo SMS
  • v případě nezastižení dopravce učiní ještě dva pokusy o doručení, poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu

Elektronicky

  • zaslání dárkového poukazu e-mailem
  • nelze použít pro zaslání jiného zboží než poukazu

Obchodní podmínky byly aktualizovány 28. září 2017