Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní podmínky eshopu Výtvarnictví pro české a slovenské zákazníky.

Provozujeme maloobchod pro koncové odběratele a nejsme plátci DPH.

fakturační adresa Výtvarnictví:

Ing. Jana Maiksnar Vašíčková

Jižní 820

250 65 Líbeznice

IČ: 75274167

e-mail: obchod@vytvarnictvi.cz

mob.: 777 640 361

číslo účtu:

2100651280/2010

Obecná ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu Výtvarnictví (vytvarnictvi.cz). Vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Ing. Jana Maiksnar Vašíčková) a kupujícího (zákazníka).

Způsob objednávání

Nákup zboží v e-shopu je možný pouze po registraci zákazníka. Při registraci je nutné uvést pravdivé údaje o své osobě (správné vyplnění všech povinných registračních polí). Pokud jsou údaje neúplné nebo jeví známky SPAMu může být objednávka odmítnuta a registrace smazána. Při volbě dopravce Zásilkovna je nezbytné uvést i telefonní číslo, na kterém je kupující k zastižení. Bez platného telefonního čísla, není možné zaslat zásilku společní Zásilkovna.

Každá objednávka přes internetový obchod Výtvarnictví je závazná pro obě zúčastněné strany. Objednávání probíhá vkládáním zboží do košíku a objednávka vznikne odesláním v posledním kroku procesu objednávání. Zákazník musí souhlasit s těmito obchodními podmínkami před dokončením objednávky - zaškrtnutím příslušného políčka.

Po odeslání objednávky je zákazník o uskutečněné objednávce a každé změně stavu objednávky informován na e-mail, který zadal při registraci.

Pokud neobdržíte žádný e-mail do doručené pošty ani složky SPAM, informujte nás e-mailem nebo telefonicky na číslo uvedené v kontaktech.

Způsob dopravy

Ceník dopravy

Česká pošta

    • balíkovna
  • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle do druhého pracovního dne
  • dopravce informuje o době doručení prostřednictvím e-mailu nebo SMS
  • v případě nezastižení příjemce je zásilka uložena na doručovací poště po dobu 7 kalendářních dnů, je však možné požádat o prodloužení (žádá zákazník), poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu
  • dobírku lze platit v hotovosti nebo kartou na poště (výdej balíkovny či balíku do ruky), případně zaplatit online přes link v doručovacím e-mail

    Zásilkovna

    • způsob doručení na "výdejní místo"
      • "výdejní místo" je zákazník povinen správně zvolit v průběhu objednání ze seznamu těchto míst
      • zásilka je poté uložena na zvoleném místě po dobu 7 pracovních dní, je však možné požádat o prodloužení na 21 pracovních dnů (žádá zákazník), poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu
      • uložení zásilky v -Boxu je pouze 3 pracovní dny, lze prodloužit o 2 pracovní dny (žádá zákazník), poté je zásilka vrácena zpět prodávajícímu
    • způsob doručení na "adresu"
      • zásilka bude odeslána na uvedenou adresu zákazníka
    • při platbě na dobírku je k ceně poštovného účtován poplatek, viz ceník dopravy
    • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle do druhého pracovního dne
    • dopravce informuje o době doručení pouze u balíku do ruky prostřednictvím e-mailu nebo SMS
    • v případě nezastižení příjemce je zásilka uložena zásilka uložena na výdejním místě nebo vrácena zpět prodávajícímu

    Elektronicky

    • zaslání dárkového poukazu e-mailem
    • nelze použít pro zaslání jiného zboží než poukazu

    Způsob úhrady

    platby kartou a platebními tlačítky bank

    Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

    ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
    platby-podpora@comgate.cz
    +420 228 224 267
    • platba kartou online
      • do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty
      • vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky

    • platba platebními tlačítky bank
      • okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví
      • platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz

    platba předem na účet bez použití platební brány

    • objednávku zákazník uhradí předem převodem na náš účet u Fio banky
    • údaje k platbě obdržíte na e-mail uvedený při registraci

    platba na dobírku

    • tento způsob úhrady je zpoplatněn (+29 Kč k poštovnému)
    • objednávku zákazník uhradí až při převzetí od přepravce
    • pokud zákazník bezdůvodně nepřevezme dobírku, další objednání na dobírku již není možné

    osobní odběr a dárkový poukaz e-mailem

    • objednávku zákazník uhradí předem převodem na náš účet

    Podmínky dodání

    Zboží při platbě předem (po připsání částky na náš účet) a na dobírku je odesláno do 4 pracovních dnů. Za rychlost doručení a dobu dodání (v určený den či hodinu) dopravcem neručíme a nelze jí ovlivnit. Zboží je k odběru připraveno maximálně do 4 pracovních dnů. Doba dodání se však může prodloužit u vysokokapacitních objednávek pro školy a další instituce.

    Zboží odesíláme 2x týdně v úterý a v pátek, objednávky vytvořené předchozí den do 10:00 nebo uhrazené do tohoto termínu.

    Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka kontaktovat. Nepřevezme-li si bezdůvodně zákazník zboží objednané na dobírku, je povinen uhradit na účet prodávajícího do 14 dnů veškeré náklady spojené s přípravou a odesláním objednávky. Tyto náklady většinou odpovídají výši daného poštovného. Zákazník je následně vyloučen z dalšího nákupu na dobírku.

    Pokud zboží neobdržíte do 7 dnů od odeslání, kontaktujte nás.

    Daňový doklad není součástí zásilky. Ten si může zákazník stáhnout kdykoliv po přihlášení ke svému účtu v sekci "historie objednávek". O této skutečnosti je zákazník informován e-mailem v při odeslání zboží. Elektronický daňový doklad je podle zákona plnohodnotným dokladem o úhradě.

    Na vyžádání je doklad zasílán v papírové podobě spolu s objednávkou.

    Storno objednávky

    Objednávku je možné po domluvě zrušit bez udání důvodu, pokud již nebyla odeslána. Po jejím odeslání je pouze možné odstoupit od smlouvy (viz níže). Pokud zákazník stornuje objednávku, sdělí tuto skutečnost prodávajícímu e-mailem. Prodávající potvrdí e-mailem přijetí storna. Pokud je objednávka již uhrazená, vrátí prodávající zákazníkovi plnou částku za objednávku nejpozději do 2 pracovních dnů po potvrzení e-mailem.

    Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit, pokud není při platbě předem uhrazena do 7 dnů od potvrzení objednávky nebo pokud nejsou domluveny podmínky osobního odběru do téže lhůty. Objednávka na dobírku, která se vrátí zpět prodávajímu je zrušena neprodlěně po obdržení zásilky.

    Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit (odstoupit od smlouvy) i v případě, že zákazník nejedná v souladu s dobrými mravy a ustanoveními uvedenými v obchodních podmínkách.

    Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

    Zákazník má právo do 14 dnů po obdržení celou zásilku vrátit bez udání důvodu (odstoupit od smlouvy). Je možno vrátit i část zboží objednaného v jedné zásilce (vrácení části zásilky). Vrácené zboží musí být bez známek poškození nebo opotřebení, musí být kompletní. Pokud nejsou splněny podmínky uvedené v přechozí větě, má prodávající nárok zboží nepřijmout nebo vrátit pouze poměrnou část kupní ceny zboží.

    V případě požadavku na odstoupení od smlouvy nebo vrácení části zásilky musí zákazník informovat prodávajícího na e-mail (je potřeba uvést číslo objednávky, daňový doklad není vyžadován). Jakmile prodávající požadavek potvrdí, zašle zákazník zboží zpět jako doporučenou zásilku (tj. pojištěnou zásilku). Po obdržení vráceného zboží převede prodávající peníze za zboží (u odstoupení od smlouvy i za poštovné) na účet kupujícího do 14 dnů.

    Reklamace

    Na zakoupené zboží se vztahuje 24 měsíční zákonná reklamační lhůta.

    Zákazník může zaslat zboží k reklamaci českou poštou nebo osobně přinést do sídla firmy (jen po dohodě). Reklamované zboží zasílá zákazník na vlastní náklady jako pojištěnou zásilku, prodávající zasílá zboží k zákazníkovi zpět obyčejnou zásilkou. K reklamovanému zboží zaslanému poštou je potřeba přiložit průvodní dopis s popisem vady, číslem objednávky a účtu zákazníka. Daňový doklad pro reklamaci nevyžadujeme.

    Pokud je reklamace uznána má zákazník nárok na výměnu zboží, nebo vrácení částky za reklamované zboží (po dohodě). V případě třetí reklamace stejné vady má zákazník nárok na vrácení částky v plné výši zakoupeného zboží. Pokud je reklamace uznána, je zákazníkovi proplaceno i poštovné ve výši, který odpovídá nejnižší adekvátní částce, za kterou je zboží možno odeslat Českou poštou jako pojištěnou zásilku. Po uznání reklamace bude zákazníkovi částka za zboží a poštovné navrácena do 30 dnů převodem na jeho účet.

    Reklamaci je prodávající zavázán vyřídit do 30 dnů a v téže lhůtě i zákazníka informovat o vyřízení reklamace.

    Ceny

    Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem platí cena uvedená v okamžiku zaslání závazné objednávky zákazníky.

    Nejsme plátci DPH. Pokud chcete na faktuře uvést vaše DIČ, napište nám zprávu.

    Odběr zboží většího množství zboží

    Náš prodej je určený pro koncové zákazníky, školy a další neziskové instituce.

    Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud množství objednaného zboží přesáhne jeho výrobní kapacity (u papírových proužků) nebo pokud by došlo k rychlému vyčerpání skladových zásob. Chceme dopřát exkluzivní zboží i ostatním zákazníkům. Dodací lhůty se mohou prodloužit až na několik týdnů při vyšších odběrech.

    Ochrana osobních údajů zákazníka

    Prodávající se zavazuje respektovat soukromí zákazníka a zaručuje, že všechny poskytnuté osobní údaje budou použity s jeho souhlasem a to pouze pro doručení objednaného zboží k zákazníkovi a pro případné kontaktování zákazníka v souvislosti s uskutečněnou objednávkou. Údaje o zákazníkovi nebudou poskytnuty třetím osobám, s výjimkou společnosti zajišťující doručení zásilky (Česká pošta, PPL). Zákazník má právo souhlas písemně odvolat, při čemž prodávající údaje odstraní.

    Zákazník má právo přihlásit se k odběru novinek při registraci. Uděluje tímto souhlas k zasílání e-mailových nebo poštovních zpráv o novinkách týkajících se webových stránek vytvarnictvi.cz a také quilling.cz. Tento souhlas může zákazník kdykoliv odvolat, změnou nastavení údajů ve svém účtu nebo zasláním nesouhlasu odpovědí na doručený e-mail.

    Celé znění ochrany osobních údajů.

    Platformu pro řešení mezinárodních sporů naleznete na tomto odkazu.

    Slovensko

    Pro zákazníky ze Slovenska platí stejné obchodní podmínky jako pro české, s výjimkou způsobu platby, dopravy a ceny poštovného. 

    E-shop neumožňuje zobrazení částky v EUR, nicméně platbu převodem i dobírkou je možné v této měně uskutečnit. Částku v EUR obdržíte ve zvláštním e-mailu po přijetí Vaší objednávky. U dobírky je částka sdělená e-shopem v den přijetí objednávky pouze orientační a může se lišit v den předání balíčku dopravcem (rozhduje aktuální kurz EUR).

    Daňový doklad je vystavený v CZK nikoliv v EUR. Platit je možné v EUR dle aktuálního kurzu.

    Způsob dopravy pro Slovensko

    Ceník dopravy

    Zásilkovna

    • způsob doručení na "výdejní místo"
      • "výdejní místo" je zákazník povinen správně zvolit v průběhu objednání ze seznamu těchto míst
      • zásilka je poté uložena na zvoleném místě po dobu 7 pracovních dní, je však možné požádat o prodloužení na 21 pracovních dnů - žádá zákazník
    • způsob doručení na "adresu"
      • zásilka bude odeslána na uvedenou adresu zákazníka

    • při platbě na dobírku je k ceně poštovného účtován poplatek, viz ceník dopravy
    • doba dodání od převzetí do přepravy obvykle 2-4 pracovní dny
    • dopravce informuje o době doručení pouze u balíku do ruky prostřednictvím e-mailu nebo SMS
    • v případě nezastižení příjemce je zásilka uložena zásilka uložena na výdejním místě nebo vrácena zpět prodávajícímu

    Elektronicky

    • zaslání dárkového poukazu e-mailem
    • nelze použít pro zaslání jiného zboží než poukazu

    Způsob úhrady pro Slovensko

    Informační e-mail o úhradě je zasílán až po kontrole správnosti objednávky naším pracovníkem. Pokud je zvolena platba předem, neplaťte dříve, než tento e-mail obdržíte.

    platba předem na účet

    • objednávku zákazník uhradí předem převodem na náš EURový účet, poté je zboží odesláno
    • účet u Fio banky vedený v měně EUR:

    IBAN: CZ8220100000002200737620

    SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

    adresa: Fio banka, a.s. (V Celnici 1028/10, Praha 1)

    příjemce/název firmy: Ing. Jana Maiksnar Vašíčková, Jižní 820, 250 65 Líbeznice

    • tento způsob úhrady není z naší strany zpoplatněn (+0 Kč k poštovnému)
    • platba předem i pro zaslání dárkového poukazu elektronicky e-mailem

    platba na dobírku

    • objednávku zákazník uhradí v EUR až při převzetí od přepravce, aktuální přepočet kurzu z CZK na EUR provádí dopravce
    • tento způsob úhrady je zpoplatněn částkou +35 Kč k poštovnému

    Odběr newsletteru

    Souhlasem s odběrem novinek (zaškrtnutím pole s odběrem novinek ve svém účtu) dává zákazník souhlas se zasíláním e-mailu týkajících se novinek, tipů, kurzů atd. ze stránek Quilling.cz a Vytvarnictvi.cz. Odhlášení novinek je možné podle instrukcí v patičce newsletteru.

    Obchodní podmínky byly aktualizovány 26. února 2024

    “Platební brána ComGate”